Alpha To Omega: huHU - S T A M

Sunday, May 14, 2006

huHU - S T A M

Assalamualaikumwarahmatullah..
15 Mei 2006 - tarikh kemasukan Matrikulasi Awam.
Ramai plaja pegi matrikulasi.. yg tk dpt matrikulasi ade yg dpt UPU, dan ade gak yg tak dpt 2-2, ade gak yg apply U utk wat diploma, ade gak yg apply mane2 IPTS utk teruskan pemblajaran mereka.Kwn2 ku ade yg dah apply JPA & MARA, yg dpt JPA ade..yg MARA lom lg kuar result nyer.. huhu..

Aku skang kat Ipoh, blaja di Sekolah Menengah Al-Hidayah, di Tingkatan 6. Aku thn ini insyaAllah menduduki peperiksaan Sijil Tinggi Agama Malaysia, utk meneruskan bidang yg aku ambil.. Syareeah.

HUhu.. byk gak komen aku dpt drpd bbdk..even org2 besa, parent2 kawan aku...makcik2 aku..or sesape la yg knal aku.. huHU.. " nape tak amik MEDIC? nape tak amik JPA? nape tanak apply professional course? " huHU.. . . . . .

Nape derang tanye camtu? itu korang tanye la sndri..haha..

Nape aku senyum? itu kau tanye la aku nye mulut.. hehe..

Nape aku nmpk cam pasrah? itu kau tanye aku nye hati.. huhu..

Ape yg leh aku ckp kat sini.. mgkin aku akan meng'gamble' hidupku.. utk satu tujuan yg agak jelas bagiku.. less trodden path . . . aku sudah mengikat janji .. dengan diriku . . .utk meneruskan jalan ini . . .

Apa yg aku pohon.. supaye aku istiqamah dan thabat.. aku tahu jalan ini mmg tidak diminati kebykan manusia.. mcm org kate.. "yela..sape suke blaja syariah? " heh.. aku trus mencuba..
mungkin di sini letaknye kebhgiaan aku pada masa depan..tidak akan ku ketahui.. hehe..

Ape2 hal.. pergantungan pd Allah itulah yg plg penting..Wallahua'lam..

4 Comments:

Blogger [dandelion] said...

salam...

hmm nice blog...

nk mintak tolong boleh?

nk lagu tuh leh?

yg audio tuh....

tenang je dgr....

leh x?...

10:06 am  
Anonymous Anonymous said...

STAM or SAM or A-level or even STPM..2me STAM is a hard work process and also the others..tp kan..spe2 y choose 2 take STAM mst bdk y ade kekuatn diri y tinggi..kan..??anyway..all da best..!!good luck to u..wish me luck too..in everything we do we dedicate to The Almighty..!!
salam alayk~
[p/s]ur songs is really nice lew..mne crik..??

5:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

people can say whatever they want.. but at the end of the day, only what Allah says matters ..

Tahniah.. and semoga dpt ape yg diimpikan..

You got guts to choose this path.. Allah will surely help you to go through it, smoothly.

-ur kazen at uni10

10:18 pm  
Anonymous Anonymous said...

hu.. ape yg sesuai ngan hati, sesuai ngan diri, sesuai ngan jiwa.. ambikla.. blajar.. sume org unik, sesuai ngan fitrah bhw ilmu Allah itu luas. kite takkan tau ape kite akan jd pd mase depan. kt doa jer n trus usaha.

allthebest.

slalu masuk blog ni.. akhirnye kembali ber post.. huhu..

11:15 am  

Post a Comment

<< Home