Alpha To Omega: no title -

Saturday, January 22, 2005

no title -

Assalamualaikumwarahmatullah,
selamat ari raye eid adha, kalo masih sempat ler - lmbt aku bangun ari nih - boring - hurm . seperti biase, time2 breakfast ngan kuarge msti ade slot discuss dgn papa mama and femili members. hurm . ape tajuk tazkirah papa tadi eh? psl fokus kots - ciri2 org cemerlang ielah mereka yg bole fokus terhadap masa depan, dengan itu perkara2 yg lain yg tidak berkaitan dgn kejayaannya akan ditolak ke tepi sehingga lah kejayaannya dicapai - kesimpulan la tuh - kalo denga papa mama borak mmg bes - mama biase ajukan persoalan, pastu papa jawap ngan menten je dgn gaye cool + macho, same la cam anaknye . hehe.. ai --

ari ni aku plan nk sambung blaja driving, tp tgk lar . . nk study ngan abg ipar aku agi . . hurm . . everything's so blurry - try to focus - hurm . lagi . aku discuss ngan ayah aku tadi psl nk amek tusen die kate ok jek - amik jek - haha - ntah ar.. kak yong komen, die kater alah, takah ngengade tusen la..tanye je cikgu ape yg tak phm, lagi snang..takyah membazir mase dan tenage pi klas tusen jejauh . plannye nk amik tusen kat ET . . tgk la camne . . walaupon dah miss byk ar . . lmbt ar aku reg . .tp kimia kalo buat kat skola mmg aku amik - . hehe..ntah ar camner.. .. . okeyh tuh jer a = ape2 hal nnt sms je aku ye - haha
p/s : tgh takde modal ni - ntah pape jerk
wallahu a'lam - assalamualaikum

0 Comments:

Post a Comment

<< Home